Entegre Yönetim Sistemi Politikamız
Karaca Şirketler Grubu müşteri ihtiyaçları ve beklentileri doğrultusunda, yasal ve diğer yükümlülükleri yerine getirerek müşteri memnuniyetini en üst seviyelerde tutarak, kesintisiz hizmet vermeyi hedefleyen sektöründe lider kurumlardandır.
Faaliyetlerimiz sırasında, ilgili standartların uygulanabilir şartları göz önünde bulundurarak oluşturulan Entegre Yönetim Sisteminin, tüm çalışanlarımız tarafından uygulanması ve sürdürülmesini taahhüt ederiz. Bu taahhüdü yerine getirmek için de iş süreçlerimizi aşağıdaki prensipler ışında organize ederiz;
✓ Kendisi ve paydaşlarının bilgi varlıklarına güvenli bir şekilde erişim
sağlamayı,
✓ Firmamıza, müşterilerimize, tedarikçi ve iş ortaklarımıza ait her türlü
bilgi varlığının gizlilik, erişilebilirlik ve bütünlükleri üzerindeki risklerin
farkında olmak ve bu riskleri yönetmeyi,
✓ Kurumun güvenilirliğini ve marka imajını korumayı,
✓ Bilgi güvenliği ihlali durumunda gerekli görülen yaptırımları
uygulamayı,
✓ Sahip olduğu süreçlerde bilgi güvenliği olgusuna firma genelinde tam
katılım ve bilgi güvenliğinde yüksek farkındalık yaratmayı,
✓ Bilgi güvenliğini sistematik olarak ele alarak sürekli iyileşen,
gelişen ve yeni risklerin oluşmasına imkân vermeyen bir yapı haline getirmeyi,
✓ Ürün ve hizmetlerimizde, müşteri odaklı ve yenilikçi yaklaşımlarla,
uygulanabilir mevcut en iyi teknikleri iş süreçlerimize dahil ederek
proseslerde üretim devamlılığı ve verimini en yüksek seviyede tutmayı,
✓ Süreçlerimizde en yüksek performansa ulaşma hedefi ile entegre yönetim
sistemini oluşturmayı, uygulamayı ve yürütmeyi; performans kriterlerini ve
süreç faaliyetlerini sürekli denetleyerek gerekli görülen iyileştirmeleri
tespit ederek, faaliyetlerin uygulanabilirlik şartlarını sağlayarak
gerçekleştirmeyi,
✓ Kurumumuzda katılımcı ve çoğulcu yönetim anlayışı ile tüm proseslerimiz
de liderliği ve çalışan katılımını teşvik etmeyi bu sayede iş süreçlerimizi
sürekli geliştirmeyi,
✓ Paydaşlarla ilişkilerde, yasalara ve etik kurallara bağlı kalarak;
dürüst ve şeffaf davranarak verilen sözleri tutmayı, “İnsana Saygı”, “Çevreye Saygı” ilkesiyle
hareket ederek; güvenilirlik, tutarlılık erdemlerinde öncü ve örnek olmayı,
✓ Müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmeyi, değer
yaratmayan işlemleri ortadan kaldırarak kaynakların etkin kullanımı ile
zamanında hizmet gerçekleştirmeyi,
✓ İç ve dış müşterilerinin, tedarikçilerinin ve ilgili diğer tüm
bağlamlarımızın, toplumun ve hissedarlarının beklentilerini kurumsal iletişimde
teknolojik imkânları kullanarak zamanında, hızlı ve etkin çalışan bir sistem
ile tespit etmeyi, dengeli biçimde karşılamayı, sürekli iyileştirmeyi, öğrenme
ve yenilikçiliği desteklemeyi, mükemmellik yaklaşımını benimsemeyi ve
benimsettirmeyi,
✓ Tüm müşteri şartlarına ve yasal yükümlülüklere, ilgili standartlara
uyum sağlamayı,
✓ Süreçlerinin performansının ölçümünün sağlıklı veriler, doğru metot ve
sistemlerle ölçülmesi ve sürekli iyileştirmeler için girdi sağlamayı,
✓ İş sürekliliği kapsamında organizasyonumuzun kritik fonksiyon ve
süreçlerini etkileyecek olaylara karşı hazırlıklı olmasını, bilgi güvenliği
tehditlerinin etkisini azaltmayı, olası bir hizmet kesintisi durumunda önceden
planlandığı ve test edildiği şekilde yanıt verilebilmesinin sağlamayı için
çalışmalarını yürütmeyi,
✓ Gerekli bilgi güvenliği görev ve sorumluluklarını belirlemeyi, gerekli
kaynağı sağlamayı ve ilgili atamaları yapmayı,
✓ BGYS’nin işletilmesinde
istisnai ve kapsam dışı faaliyetleri de göz önünde bulundurmayı.
Genel Müdür
EK-A
/ 29.03.2018 / Rev.01-11.11.2024 - KARACA YÖNETİMİ